петък, 9 септември 2016 г.

До моите скъпи ученици...



Мили деца...
Както вече сигурно всеки от вас знае... в трети клас няма да сме заедно. Пътищата ни се разделят, но искам да запомните едно – за мен вие винаги ще бъдете много повече от ученици. За мен вие си оставате мои най-добри приятели, с които съм делила едни от най-веселите си моменти, с които съм се смяла през сълзи. Приятели, на които съм разчитала винаги да ми вдъхнат вяра, надежда и светлина дори в най-тъмните дни. Приятели, заради които всеки ден отивах с усмивка на работа. Приятели, заради които в училище се чувствах вкъщи
Благодаря ви за обичта, широките ви усмивки и безкрайните ви шеги. Благодаря ви, че ме накарахте да осъзная, че за да бъда добър учител никога не трябва да губя детето в себе си.
Надявам се да не забравяйте, че  най-важното е това, което носите в сърцето си. Аз лично винаги ще нося вас - Сашо, Криси, Ери, Мони, Даная, Зори, Иво, Мелани, Влади, Мария, Ивана, Тино, Ичо, Дени и Бобчо.
През новата учебна година ви пожелавам да си поставяте цели, все по-големи и по-големи, които да постигате с труд, упоритост и доза изобретателност (вие сте много добри именно в това,хаха) Да пораснете с още една година, да бъдете силни и да не се отказвате през трудностите. Да помагате на съучениците си, защото както не веднъж съм ви казвала - вие сте едно голямо семейство и заедно можете повече. Най-много обаче ви пожелавам да останете себе си -  истински и неповторими. Личности!
На добър час през новата учебна година!
С много обич : г-жа Руменова


P.S. И понеже десетки пъти сме говорили, че не откривате коледните филчета ... ги слагам тук, за да ги гледате всеки път, когато поискате :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар